fbadd

fredag 26 oktober 2012

Free friday!

Sådär ja, då var det fredag igen och jag har inte gått ur sängen...
Varför då? Är jag sjuk? Nä för fan, idag tar jag mig bara en ledig jävel... Det förtjänar jag!
   Du borde testa det du oxå! Hemligheten ligger i att man helt enkelt ger fan i att gå upp och således har man skapat sig en helt fri dag... Känns precis såhär gött:


Jag vet att du gillar det så sluta streta emot!

Ikväll ska jag se om jag kan frammana några goa bärs och kanske en liten glögg till dessa för fan va kallt det blivit nu igen... Bara att hålla sig inne förstås men det blir ju problem när man inte beställt hemkörning från systemet... En miss i planeringen... Jag kunde ju inte veta att helvetet skulle frysa över precis nu...
Jaja, på med vinterjackan och in till stan bara, ingen idé att gnälla!

Se till att ta på er ordentligt med kläder om ni nu ska envisas med att gå ut i helgen!
Men va fan... Se på mig... Tog jag precis rollen som din morsa?
Japp det kan du vara jävligt säker på! Hon behöver avbelastas hon med, precis som 99% av resten av befolkningen.
Så gör bara som jag säger så slipper jag höra ditt gnäll om hur jävla förkyld du blivit på måndag!

Peace Out!

3 kommentarer:

  1. Gött broder! Jag tog mig också en ledig dag idag och vet du vad...?
    Vi förtjänade fan i mig det, eller hur?

    Ha en riktigt bra helg och rocka på, broder!
    Good to have you back in the world of blogging! :-)

    SvaraRadera
  2. Helg igen, broder! Gött! :-)
    Ha en riktigt bra helg!!!

    SvaraRadera
  3. God Jul och Gott slut på 2012!!! :-)
    Never stop rockin´!

    SvaraRadera