fbadd

onsdag 21 september 2011

Pernilla...

Hey folks...

Så jävla sjuk så rock bloggen får stå åt sidan för självömkan och snorattacker, snorattack... Låter som nåt från aftonbladet... "Pernilla Wahlgren utsatt för snorattack" Ha ha... Det vore nåt!
Pernilla har också en blogg... Kände ett tvång att titta in hos henne och se vad för djävulstyg hon har för sig och det var inte vackert... Inte vackert alls...
Efter en reklambanner "" som åt upp hela min skärm så presenteras vinnarna av en Speeddate med fru P, 5 glada tjejer ska få äran att spendera en liten stund med henne... Bara tjejer... Inga killar verkar ha varit med och tävlat... Jag har aldrig varit stoltare!



Det sjukaste är att Pernillas blogg är det första som kommer upp på Google när man söker på Pernilla, du kan till å me skippa a:ett och ändå hamnar du hos henne...
   Världen verkar inte ha genererat en mer betydelsefull Pernilla än fru Wahlgren, detta gör mig ledsen och skamsen och får mig att känna mig lite smutsig på något sätt, varför vet jag inte riktigt...
Det har något med hennes ständigt exponerade familj att göra och en känsla av präktighet tror jag men som sagt så vet jag inte säkert... Det är som att hon trycker på en öm punkt som jag inte ens vet existerar...
Hur som helst, jag är sjuk och uppenbarligen lite lättirriterad så jag gör nog bäst i att stoppa här, innan jag går för långt... Men om det är nån som kan förklara för mig precis vad det är som gör mig så upprörd när Pernilla och halva hennes familj dyker upp i rutan för att baka bullar så lämna gärna en kommentar, jag kan väl ändå inte va ensam om detta?




2 kommentarer:

  1. You fucking nailed it! Finns ingen jag avskyr så som Pernilla och familjen Wahlgren. SPYA!

    SvaraRadera
  2. Tydliga sjukdomstecken att du är inne och kollar Pernilla W´s blogg. ;-)
    Krya på dig, broder!

    SvaraRadera